Strona główna Strona główna
Strona Główna Kahunaism
Tylko to zabierzesz ze sobą po śmierci co innym za życia dałeś

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: stam222
2017-06-01, 22:07
Eksperyment Obenautów
Autor Wiadomość
stam222 

Wysłany: 2016-12-01, 20:11   Eksperyment Obenautów

Ostatnimi czasy dużo się zastanawiałem nad zagadnieniem HUNY jakiej znamy. A znamy w zasadzie tylko z książek M.F.Long'a. W swoich zadumach doszedłem do wniosku, że dlaczego by nie spróbować dowiedzieć się czegoś bezpośrednio u źródła.
Sam osobiście nie mam zbytnio doświadczenia w podróżowaniu astralnym ale wiem, że wielu to robi bez większego wysiłku i dlatego pozwoliłem sobie na założenie tego działu i tematu.
Mam nadzieje, że znajdą się chętni i jakoś wspólnie znajdziemy odpowiedzi na nurtujące nas pytania.
Wychodzę z założenia, że nie wiecie dokładnie o co w całej tej HUNIE chodzi dlatego zobowiązany jestem choć w kilku słowach Wam to przybliżyć.
Słowo HUNA to inaczej „TAJEMNICA” a Kahuni to jej strażnicy. Cały problem polega na tym, że „strażnicy tej tajemnicy” już (chyba) wymarli a owej tajemnicy strzegli dość skutecznie. Dzisiejsza HUNA to głównie badania Amerykanina M.F Longa i kilka jego książek (do pobrania w dziale download). Przyznać trzeba, że zbadał zagadnienie dość dogłębnie co opisuje w swoich książkach. Mnie natomiast zastanawia czy jego dorobek całego życia jest obarczony jakimś błędem lub czy można by coś jeszcze tutaj poprawić. Stąd zrodził się pomysł aby to sprawdzić w innym wymiarze.